tirsdag den 12. februar 2019

                                                                              BodilBang.dk

Ok, så er der en uge til, tirsdag d. 19-02-2019 starter jeg min nye karriere, jeg glæder mig som et lille barn. Som massør kommer jeg igen til at møde rigtig mange mennesker, jeg har allerede hils på rigtig mange, som har kommenteret mit nye tiltag, HELDIGVIS har de alle været meget positive.

Flere har ringet og skrevet, rigtig mange er stoppet op og er interesseret i at høre om min nye klinik.
Jeg er Jer alle DYBT taknemmelige, jeg føler mig beæret og føler mig velkommen til igen at være "HENDE"  "malerpigen" som alle kender, om det så er fra SKALA FARVEHANDEL, fra foreningslivet eller andre steder fra, det er underordnet. Jeg er tilbage, jeg er klar til at modtage dig, jeg vil RIGTIG GERNE gøre en forskel for dig og dit velbefindende!!!!!!!!!!

 Min nye klinik ligger på GØRTLERVEJ 6,  Ring 20479737 og lad os aftale en tid.

Gå ind på min hjemmeside.

 BODILBANG.DK


 PÅ  HJEMMESIDEN FINDER DU PRISER, RABATTER OG OPSTARTSTILBUD  !!!!!!


                                         VI SES, husk jeg kommer også gerne hjem til dig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar