torsdag den 21. marts 2019

                                   


                                          LYV IKKE !

                          Hvordan behandler du dig selv?

Det er torsdag i dag, en dag med tid til eftertænksomhed. Jeg taler dagligt med rigtig mange mennesker, og jeg elsker dem alle sammen. Jeg prøver virkelig at være tro mod mig selv. og jeg vil RIGTIG GERNE, være med til at gøre bare en lille forskel for dig.

Jeg prøver at leve efter disse 5 sætninger.

Bare i dag, vær ikke vred.
Bare i dag, vær ikke bekymret.
Bare i dag, vær taknemmelig.
Bare i dag, arbejd hårdt.
Bare i dag, vær god mod andre.

MEN!!!!

Det jeg hører og føler, er faktisk, at du og jeg og rigtig mange andre. IKKE LYTTER og IKKE FØLER, hvordan vi går rundt og har det.
Hvorfor føler vi det vi gør og hvordan kommer vi videre?

Fakta er, at vi LYVER for os selv, og for hinanden.

Hverken du eller jeg, vil med vilje gøre os selv eller andre ondt. MEN VI GØR DET HELE TIDEN.

Hvor tit laver du ikke en aftale med dig selv, som du alligevel ikke holder ?
Hvor ofte sætter du ikke dig selv i anden række?
Hvor mange gange har du lovet dig selv, at du vil sige fra, men alligevel ikke har gjort det ?

Det er lige HER, vi skal blive MEGET bedre. Vi SKAL acceptere og respektere os selv!
De aftaler vi laver med os selv, SKAL vi overholde. Du overholder jo også altid de aftaler du laver med dine venner! IK ?

Vi SKAL elske os selv. Hvis ikke vi gør det, KAN andre heller ikke.

Kig dig selv i spejlet, sig : Jeg elsker dig! OG MÈN DET.

Der kan godt gå en rum tid, inden du så meget som, bare kan se dig selv i øjnene.
Men tro mig. Det kommer. Øv dig hver dag, gerne flere gange om dagen. Din selvtillid og dit selvværd vil vokse og du bliver den BEDSTE udgave af dig selv.

HUSK, det er ikke at være egoistisk, det er at være realistisk. Du skal elske dig selv, før du kan elske andre.

Måske er det for dig en hård tid lige nu, måske er du midt i andres livs-krise, måske SKAL du være stærk for din familie, for din ven eller for en bekendt. Men du kan KUN holde til det, hvis du er ærlig og reel overfor dig selv. Du bliver stærk når du indimellem siger fra, når du lytter til dit indre og når du tør føle, det du føler.

Lyt til dit hjerte, og til dit indre. Kun her finder du de svar, som er de rigtige , de ærlige og de reelle for dig selv.

Jeg vil ønske dig en RIGTIG god fremtid, med dig selv i spidsen for DIT liv. Lev livet, det er kort. Nyd livet, det er værd at leve. Elsk livet, det er elskværdigt. Tro på dig selv. ELSK DIG SELV.

Tusind tak fordi du ville bruge tid på, at læse dette skriv. Tak fordi du nu vil tænke MEGET mere på dig selv, og på HVORDAN du har det. 

Vær positiv, og HUSK at enhver TANKE og hvert et  ORD,  kommer til dig af en grund.

Det du sender ud og det du tænker, får du tifoldig igen.

Lyt og lær at enhver tanke, hvert ord, hver en handling og hver en anderkendelse. Gør alt så godt, som du kan, mest for din egen skyld men også for andres. Gør det fordi DU kan. Elske dig selv og andre. Så er du den bedste udgave af dig selv. INGEN forlanger mere af dig ! Pas på dig!!!

Ha en fantastisk dejlig dag.

Knus og kram
      Bodil

Ingen kommentarer:

Send en kommentar