torsdag den 28. marts 2019


                   Påskegave til dig selv - fordi du trænger !

      Et tilbud du ikke må gå glip af. Giv det til dig selv, eller til en du holder af.              

        Healing kan og vil vende op og ned på dig selv og din opfattelse af andre.              

                       Du bliver helt sikkert et meget mere positivt menneske!

Her tilbyder jeg, DIG, at jeg vil dele min gave med dig. 
Jeg har været SÅ heldig at jeg, får lov til at være kanal for universet, så du vil kunne mærke en 100% ren og 100 % kærligheds-energi igennem mig.

                                    Har du brug for et energi-boost?

Der er overhovedet intet at være skepsis over. ALT er Trygt og godt. Du ligger på ryggen på briksen, fuld påklædt, med tæppe på, med pude under benene og lidt under hovedet. Du tager et par dybe indåndinger og lukker øjnene.

Jeg sætter mig ved dit hoved og lægger hænderne på dig. Du slapper helt af, jeg bevæger mig rundt om din krop og lægger hænderne på dig.

Alle på briksen mærker en afslapning og en velvære som de nok aldrig har mærket før. Nogle ser farver og billeder mens andre oplever at de føler sig lette som om de bliver stoppet i deres tankemylder og i deres dårligdomme. Energien varer i flere dage.

                                Hvad venter du på? 

Jeg er sikker på at jeg kan gøre en forskel for dig, så ring  20479737 og bestil en tid til HEALING hos mig. Prisen er nu kun 250.kr for 30 min. Godt du tager hånd om dig selv!

                GØR DET FOR DIN HELT EGEN SKYLD!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar