tirsdag den 9. april 2019

                CHAKRA-HEALING  -  BODILBANG.DK

Her er de 7 Chakraér vi arbejder med, navn, farve og forståelse.

Rod-chakra  (rød)  Jeg er.
Hara-chakra  (orange)  Jeg føler.
Solar plexus-chakra  (gul)  Jeg gør. 
Hjerte-chakra  (grøn)  Jeg elsker.                                     
Hals-chakra  (blå)  Jeg taler.
Pande-chakre  (indigo-blå)  Jeg ser.
Krone-chakre  (lilla-hvid)  Jeg forstår.

Ved at heale, rense,støvsuge, vaske og energipåfylde disse chakraér kommer du mere i balance og du får det meget bedre med dig selv. Din hverdag bliver lettere og du vil SE mere klart på tilværelsen.

Universet og Moder Jord vil dig "kun" det bedste i denne verden og hjælper dig i at roterer rigtigt.

Ved at se, føle, høre, lytte, mærke og elske dig selv kommer du i balance.

Bestil tid til din rensning. Det tager ca. 30-45 min. Det bedste du kan gøre for dig selv!

                 Ring 20479737                Prisen er KUN 250, kr








Ingen kommentarer:

Send en kommentar