tirsdag den 30. april 2019

                             PRØVEBEHANDLING !

Jeg bliver ofte spurgt, om det er mulig at "få" en prøvebehandling, og derfor giver jeg, Jer nu et tilbud om, at prøve mig og mine behandlinger af.

Så er i en lille flok veninder, venner, naboer, kollegaer, campister eller hvem i nu er, så er tilbudet her:

Minimum 4 personer. En aften, en formiddag, en eftermiddag eller hvornår det passer Jer. Hjemme hos Jer, eller ude hos Mig.

Jeg vil stå klar med briksen, give prøvebehandlinger af  15 min. varighed, hvor i får en rigtig god fornemmelse af, hvad Healing og Access Bars er for noget, og hvad det kan gøre for Jer.

                           Prisen er 100,- kr. Pr. person.

     Kom frisk og lad os mødes. Jeg glæder mig allerede, jeg ved jo, hvor stor en oplevelse det er.!

          Ring på 20479737 eller send en sms. Hvornår passer det dig, at ses vi ?

                                                        

Ingen kommentarer:

Send en kommentar