torsdag den 23. maj 2019

Healing, hvad er det for noget?

Som healer er jeg en kanal, som overfører den energi, som strømmer igennem fra universet.

Energi er som radiobølger, man tuner ind og indstiller sig på, at modtage et signal. Når først du har 
fundet den kanal du vil lytte til, har du skabt forbindelsen.

Vi har det alle i os, nogle af os, har "bare" mere lyst til, at lytte til netop denne frekvens/kanal
mere end andre har.

Jeg føler mig taknemmelig over, at få lov til, at høre min kanal SÅ tydelig og klar, og nej, jeg er ikke 
mere end andre, jeg har blot gjort det til en vane, at træne, netop denne "muskel", min healer-
muskel. Som alle ved, jo mere vi træner og øver os, til noget, vi gerne vil være gode til, jo bedre 
bliver vi. Det er et stort arbejde, men jeg ser det, som en investering i mig selv og i mit liv. Og i den
nydelse det er, at kunne hjælpe andre.

Da jeg samtidig er begyndt på clairvoyance-uddannelsen, og er begyndt at træne denne muskel, ja
så kommer der af og til beskeder, f.eks fra afdøde under healingen, som der også gør under clairvoyancen, men selvfølgelig spørger jeg, altid klienten om lov, til at give dem beskederne. Og
nej, det er bestemt ikke altid og hvergang. Men hvis "de" har noget, de gerne vil igennem med, så
er jeg åben for det, og vil gøre mit bedste for at videregive beskederne, så konkret og korrekt som
overhovedet muligt.

Jeg elsker mit "nye" liv, jeg har allerede nu fået SÅ mange positive og glade tilbagemeldinger fra
klienter, om hvor godt de har fået det, hvordan de er sluppet af, med migræne,tankemylder, uro 
og m.m. Det gør mig SÅ glad og dybt taknemmelig.

Mit virke som Massør og Healer er det helt rigtige for mig. Hvis du har lyst, til en af mine
behandlinger, vil jeg gøre mit bedste for, at også du får en fantastisk oplevelse, og hvis du har 
nogle skavanker, JA så er det jo kun en ekstra gevinst, når de forsvinder.

Gør noget godt for dig selv, bestil en tid på 20479737. Kig forbi min hjemmeside BodilBang.dk

Vi ses, jeg glæder mig, til at kunne gøre din hverdag lettere, og til at kunne gøre en forskel for dig.

        Prøv en behandling for KUN 250,- kr. for 30 min.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar