søndag den 26. maj 2019

SØGER SØGER SØGER SØGER SØGER SØGER SØGER SØGER SØGER SØGER SØGER

Jeg søger virksomheder, som vil booke mig nogle timer om dagen.

I mit virke som Massør og Healer er jeg sikker på, at jeg kan gøre en forskel for DIG, ved at kunne gøre dine ansatte til bedre ambassadører for dit firma.

Jeg kan :

  • mindske sygefravær
  • mindske stress
  • fjerne hovedpine og nakkespændinger
  • give dem ro
  • styrke deres selvtillid/selvværd
  • få dem i balance
  • skabe glæde

Jeg tænker, at jeg kommer ud til Jer, får stillet et lille lokale til rådighed, hvor jeg kan behandle 5 ansatte hver gang (en af gangen), måske de kan holde pause på skift, hvor de bruger tiden hos mig.
Prisen pr.gang er 1500.- kr. + kørsel.

Når du ansætter mig, til at være god ved dine medarbejdere, investerer du i dem og i dig selv, samt i din virksomhed. En win win for os alle. Jeg glæder mig til, at få lov til at gøre en forskel for dig/jer.


Ring 20479737 Lad os få en lille snak, om vores fremtid sammen. TAK !  Hilsen Bodil

Ingen kommentarer:

Send en kommentar