tirsdag den 20. august 2019

Kære Klient


Tusind tak for Jeres måde at tage imod mig, som Massør og Healer på. Som alle ved, har jeg igennem fagforeningen fået mulighed for at starte op, hvor jeg i 30 uger kunne afregne time for time og ellers modtage dagpenge for de timer som jeg ikke kunne udfylde med klienter.

Det er gået RIGTIG godt, jeg er SÅ glad for Jeres tilbagemeldinger og for Jeres måde, at være over for mig på.

Uden Jeres tillid og respekt var jeg her ikke, og kunne ikke udvikle min drøm. Så tusind TAK:

Jeg har nu valgt, at fortsætte som selvstændig.Uden mulighed for tilskud fra fagforeningen.

Derfor vælger jeg, at fortsætte med 10 turs priserne.

30 min Behandling efter eget valg          Kr. 300
60 min Behandling efter eget valg          Kr. 500

Jeg glæder mig til at byde dig velkommen.

Ring og få en uforpligtende snak på tlf. 20479737

Vi ses
Bodil

BodilBang.dk








Ingen kommentarer:

Send en kommentar